Friday, October 2, 2009

一个好人的故事

世界上真係有这样的好人吗?

话说我有一个姐妹在XX地方工作,遇到咗至少一个好人。

一个普通的“有心人”,我就不提啦!所谓嘅“有心人”就是有心要追我姐妹的一位“人”兄。

但是要为你介绍的是:另一个好到加零一的“冇心人”就係我所谓嘅好人,又既係这篇Blog嘅主角。可能自己仲未遇过咁样嘅好人,所以难免会有点大反应。

到底佢有几好人?佢可以一朝8早,驾车载我姐妹去找我哋。然后自己返工。佢话顺路和。ok就当佢顺路。跟着我呢位姐妹竟然留咗个水壶在人哋车,这位人兄就拿返岀来俾佢。虽然话唔係好远,但是有少少不合逻辑啰!换著给我男朋友,佢一定叫我自已保重。

未住!最惊人嘅非“药包绵囊”莫属!话说呢个绵囊是特别为我呢位药煲姐妹而设嘅。呢个绵囊其实是一个好compatible嘅药盒。普通头晕身烫,泻呕肚痛,割伤流血,胃风喉咙痛,样样有齐。佢仲要个个label,“肚呕,吞我啦”。一个字:劲!佢仲要扣多个大笨象公仔先够力!(很可惜,呢个绵囊並不适合我同Coffeine,因为冇伤风药!)

最后,成班姐妹做咗一个conclusion:这个好人可能係个“有心人”!希望我哋呢促姐妹好之为之,幸运之神眷顾佢,呢位好心人remain係好心人forever!

传说中嘅 "药包绵囊"

1 comment:

JL said...
This comment has been removed by the author.